Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím
Váš nákup:
0 položky za 0,- Kč
Do košíku
Zavřít nabídku
BioforLife

Nabídka eshopu

Černá quinoa s opečenou zeleninou

Quinoa má vysoký obsah bílkovin a obsahuje osm základních aminokyselin jako veškeré potraviny živočišného původu. Zato je však velmi snadno stravitelná s nízkým obsahem tuků a kalorií ve srovnání s živočišnými zdroji potravy. Quinoa je vhodná pro vegetariány, sportovce, oslabené lidi a děti. Podle čínské dietetiky posiluje ledviny.

INGREDIENCE (4 porce)

  • Sezamový, olivový olej nebo přepuštěné máslo ghí
  • 200g quinoy
  • 400g sezónní zeleniny: cibule, mrkev, pórek, kus brokolice případně můžete použít  papriku nebo petržel
  • Bio bujon Wurzel
  • Piniové oříšky nebo slunečnicová semínka
  • Na dochucení:  mořská sůl, sojová omáčka Tamari nebo Shoyu, čerstvé bylinky

POSTUP:

  • Quinou propláchněte a dejte ji vařit spolu s bujonem.
  • Na pánvičce rozehřejte olej a dozlatova opečte cibulku, poté přidejte najemno nakrájenou nebo nastrouhanou sezónní zeleninu kromě brokolice. Ta přijde do pokrmu až nakonec, aby si zachovala svoji sytě zelenou barvu.
  • Společně opékejte do změknutí zeleniny cca 15 min.
  • Brokolici spařte vroucí vodou, získá nádherně zelenou barvu a nechte okapat.
  • Jakmile bude quinoa uvařená, neslévejte ji a přidejte ji do pánvičky k zelenině. Přebytečnou vodu nechte vyvařit.
  • Spolu ještě chvíli opékejte, poté přidejte spařenou brokolici a nechte dojít.
  • Oříšky případně semínka propláchněte a na pánvičce opražte. Pozor na připálení.
  • Servírujte s čerstvými bylinkami.